×

Klachtenbehandeling

Wat moet je doen als je niet tevreden bent na een behandeling?

Ondanks het feit dat alle behandelingen bij Dr. Penny zorgvuldig worden uitgevoerd, kan het zo zijn dat je niet tevreden bent. Dr. Penny waardeert het enorm als je je onvrede kenbaar maakt. Samen gaan wij graag opzoek naar een passende oplossing. Hierbij is het belangrijk in ogenschouw te nemen dat onze artsen een inspanningsverplichting hebben, geen resultaatverplichting. Dr. Penny biedt jou de mogelijkheid gebruik te maken van een controle afspraak bij je behandelend arts, tussen week 2 en week 4 na de behandeling. Dit biedt de kans het resultaat te laten zien. Want klanttevredenheid staat bij ons voorop. Maak dus gebruik van de controle-afspraak bij de betreffende arts, ook als jij twijfelt!


Stap 1: eerst mondeling

Ben jij ergens niet tevreden over, dan verzoeken wij jou om contact met ons op te nemen. Dr. Penny staat jou graag persoonlijk te woord om de oplossing te zoeken voor de ontstane verwarring, teleurstelling, vragen of het probleem. De klacht kan ook per mail naar ons gestuurd worden. 

  • Dr. Penny neemt jouw klacht altijd serieus.
  • Het tijdig informeren geeft Dr. Penny de mogelijkheid om samen met jou een oplossing te vinden.
  • Het helpt Dr. Penny de kwaliteit van zorg- en dienstverlening te optimaliseren.


Stap 2: Klachtencoördinator

Indien je er onverhoopt niet uitkomt met de betrokken arts, kun je jouw klacht schriftelijk indienen bij onze klachtencoördinator, mevrouw M. Aarts. Zij zal een luisterend oor bieden, zo nodig bemiddelen tussen arts en patiënt en zoeken naar een passende oplossing, waar beide partijen zich mee kunnen verenigen. Je kunt onze klachtencoördinator benaderen door een mail te sturen naar: info@drpenny.nl onder vermelding van ‘klacht’. 

 

Stap 3: Klachtenfunctionaris

Indien het contact met onze klachtencoördinator je niet tevreden stelt, kun je jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris kan jou hulp bieden bij het formuleren van jouw klacht. Daarnaast kan hij jou ook informeren over de te volgen procedure en over de voortgang van de procedure. De onafhankelijke klachtenfunctionaris is een bemiddelaar tussen klager en aangeklaagde. De onafhankelijke klachtenfunctionaris heeft als doel jouw ontevredenheid weer weg te nemen. Met jouw instemming kan hij jouw dossier inzien en betrokken medewerkers van Dr. Penny horen.


Klachtenfunctionaris Dr. Penny

Geschilleninstantie DOKh.
Email: secretariaat@dokh.nl
Robijnstraat 6
1812 RB Alkmaar
www.dokh.nl